Poľský gigant vstupuje na slovenský trh

Poľský gigant vstupuje na slovenský trh. Prinesie viac ako 100 miliónov ponúk

Trhovisko Allegro má európsky pôvod a je považované za to najväčšie. Portál tvnoviny.sk informuje o tom, že teraz tento gingant rozširuje svoje pôsobenie aj na Slovensko. Len nedávno vstúpilo na český trh.

Na tomto trhovisku zoženú zákazníci skutočne všetko – či už hľadajú oblečenie, knihy, elektroniku, kozmetiku, diely do automobilov či množstvo iného. Expandovanie na Slovensku je súčasťou rastu spoločnosti v rámci stredoeurópskeho trhu.

Matthias Frechen, obchodný riaditeľ spoločnosti uvádza, že Allegro využíva skúsenosti a poznatky z českého trhu a snaží sa priniesť podobnú, lokalizovanú a na partnerstvá orientovanú stratégiu aj na Slovensko.

„Naším cieľom je zabezpečiť hladké a príjemné nakupovanie a predávanie,“ uviedol pre TVNOVINY.sk.

Allegro poskytuje slovenským zákazníkom prístup k širokému sortimentu produktov, kde je dostupných až 100 miliónov ponúk, čo ho robí najväčšou e-commerce platformou na Slovensku.

„Vnímame konkurenciu, ako je napríklad Alza, ktorú považujeme za veľmi solídnu. Zároveň veríme, že na slovenskom trhu existuje priestor pre viacero účastníkov, zdôraznil Frechen.

Garancia najnižších cien

Poľská firma zaručuje najnižšie ceny na mnohé produkty, pretože ich pravidelne porovnáva s cenami iných online predajcov.

„Na Allegro porovnávame ceny s vybranými online obchodmi na Slovensku a zobrazujeme najlepšie ponuky na našej platforme. Ak by sme túto záruku nedokázali splniť, vrátime zákazníkom 150 percent rozdielu ceny vo forme kupónu použiteľného na Allegro, vysvetlil Wojciech Bogdan, marketingový a finančný riaditeľ spoločnosti.

Allegro je založené na známej online platforme Mall.sk a postupne sa má integrovať s poľským gigantom.

„Značka Mall zostane na Slovensku ako jeden z predajcov na Allegro, ako to bolo v Česku. Zatiaľ bude mať osobitnú webovú stránku a postupne sa zlúči pod Allegro,“ prezradil Frechen.

Aj keď je Allegro veľkou firmou, jeho zástupcovia sa nevyjadrujú konkrétne k budúcnosti.

„Momentálne neplánujeme stať sa jednotkou na trhu. Sústredíme sa skôr na poskytovanie najlepších hodnôt pre zákazníkov. Uvidíme, čo prinesú ďalšie roky a kam to zavedie,“ uzavrel Frechen.

Prispôsobené pre Slovákov

Všetky možnosti a služby Allegro sú prispôsobené miestnemu trhu – vrátane jazyka, meny a možností doručenia do širokej siete odberných miest Packeta po celom Slovensku, informuje portál Touchit.

Registrácia a používanie predajného účtu na platforme je bezplatné, čo umožňuje predajcom jednoducho vyskúšať výhody, ktoré Allegro ponúka. Noví predajcovia môžu v rámci Uvítacieho programu počas prvých 180 dní využívať výhodu 0 % predajných poplatkov a silnú marketingovú podporu.

Prieskum medzi slovenskými spotrebiteľmi ukázal, že online trhoviská sú čoraz viac obľúbené vďaka svojmu pohodliu, širokej ponuke produktov a konkurenčným cenám. Až 77 % respondentov uviedlo, že pozná predaj cez internet prostredníctvom online trhovísk, pričom až 42 % obyvateľov Slovenska je už oboznámených s platformou Allegro, čo naznačuje, že táto platforma má potenciál stať sa obľúbenou voči spotrebiteľom.

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *